3.5.19

Mirades microscòpiques: un combinat explosiu

El dijous 9 de maig a les 19,30 h hi ha una nova proposta d'ART i CIÈNCIA. Jordi Salvany, dissenyador gràfic i Neus Prats, doctora en patologia veterinària i investigadora de IRB, Institut de Recerca Biomédica de Barcelona seran els encarregats d'explicar-nos la proposta Mirades Microscòpiques, amb un nou APARADOR i una xerrada sobre el projecte de residències artístiques a IRB.
Un combinat que té tots els ingredients per a generar debat i pensament.
Jordi Salvany

Vaig cursar estudis de Disseny Gràfic a l'escola Elisava de Barcelona, centre en el qual vaig exercir de professor des del 1986 fins al 1994.
Treballo a diferents estudis i el 1992 vaig fundar l'estudi Propaganda juntament amb l'Enric Jardí, Joan Colomer i Xavier Alamany. L'any 1998 m'estableixo pel meu compte com a dissenyador free lance.
El meu treball ha estat principalment en sector editorial dissenyant cobertes, col·leccions i maquetant interiors. He treballat, també per a diferents entitats de l'administració pública i privada dissenyant memòries, catàlegs, i publicacions de tota mena.
Des de l'any 2016 he incorporat la serigrafia com a tècnica gràfica per a desenvolupar projectes professionals i també personals. L'exposició Frases fetes en serigrafia, inaugurada a Can Ginestar (Sant Just Desvern) l'any 2016 és un exemple d'aquesta nova inquietud.




 Neus Prats

Jo soc Veterinària, Dra i Diplomada Europea en Patologia Veterinària especialitzada en Patologia Experimental. Vaig fer el doctorat i ser professora de Veterinària de la UAB i després vaig treballar 14 anys a la Farmacèutica Almirall i ara des de fa 4 anys al IRB. Sempre he treballat en Recerca Biomèdica, col·laborant en el estudi de mecanismes de malalties i la cerca de nous tractaments.
 
 Prats ens explicarà el programa de residències artistiques de Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona que aquest any celebra la quarta edició.Ella podrà respondre a la pregunta Que passa quan un artista i un cièntific miren pel microscopi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARIS